Salta al contenuto principale
Passa alla visualizzazione normale.

Ricerca avanzata per:

Risultati della ricerca

  • 1. 2010 RDES_2_DiBetta_Amenta (100%)

    24-set-2013 11.52.13

    Di Betta – Carlo Amenta* SUMMARY: 1. Motivation and research question – 2. Literature review – 3 ... Paolo Di Betta – Carlo Amenta points gained; this is the uncertainty ... Paolo Di Betta – Carlo Amenta other sports.7 Some studies have focussed ... Paolo Di Betta – Carlo Amenta index can be an instrument to avoid commercialisation ... Paolo Di Betta – Carlo Amenta more matches and more direct matches turns into

  • 2. 2010 you can even walk alone (89%)

    24-set-2013 11.53.43

    . Email: carlo.amenta@unipa.it. Carlo Amenta is Assistant Professor in Business Economics ... Management). *Received 10 July 2010; accepted 29 September 2010 69 Carlo Amenta; Paolo Di Betta ... strategy for professional soccer industry? 70 Carlo Amenta; Paolo Di Betta/International ... constituency. 72 Carlo Amenta; Paolo Di Betta/International Business and Management Vol.1 No.1 ... are referred to seasons 2004/05 through 2006/07. 73 Carlo Amenta; Paolo Di Betta/International

  • 3. 2012 JME Di Betta Amenta 08997764 (62%)

    24-set-2013 11.54.09

    From Italy a b Paolo Di Betta & Carlo Amenta a Department of Economics, SEAF, University ... : 15 Jun 2012 To cite this article: Paolo Di Betta & Carlo Amenta (2012): The Media as a Policy ... of Palermo, Italy Carlo Amenta Department of Human Kinetics, DISMOT, University of Palermo, Italy ... Professor and Carlo Amenta an Assistant Professor in Business Administration and Management

  • 4. LIBRI DI TESTO. Link al sito dove procuravi uno dei libri di testo (36%)

    13-dic-2019 18.11.00

    David Bowie, R.I.P. Non sono un suo fan, ma questo articolo segnalatomi dall'amico Carlo Amenta è

  • 5. Oishi caso aziendale (31%)

    6-nov-2013 12.01.59

    0 UNIVERSITÀ DEGLI STUDI DI PALERMO Facoltà di Scienze della formazione Dipartimento di Scienze sociali Viale delle Scienze – Edificio 15 – 90128 Palermo MR. OISHI LIKES CHOCOLATE… ________________________________ Il caso è stato scritto da Carlo Amenta e Paolo Di Betta con lo scopo di servire da base ad una discussione in classe e allo scambio di opinioni; pertanto non ha nessuna finalità di illustrare la gestione